magNET.ro va efectua livrarea produselor exclusiv pe teritoriul României.
Timpii de livrare se aplică din momentul confirmării comenzii în care s-au validat toate detaliile acesteia (modalitatea de plată, achitare proformă, adresă corect completată cu cod poștal corect, șamd), exceptând zilele nelucrătoare și pot varia de la 1 până la 5 zile lucrătoare, excepție făcând-o comenzile cu regim special (precomenzi, produse aduse la comandă, produse care sunt în curs de fabricație dar cărora li se permite rezervarea locului la reintrarea în țară și nu numai) unde timpii de livrare pot varia de la 7 până la 30 de zile lucrătoare (sistemul de precomandare vă oferă informații timpurii cu privire la orice modificare adusă termenului inițial).
Aveți TRANSPORT GRATUIT* în TOATĂ ȚARA pentru orice comandă mai mare de 399 Lei. Comenzile cu valoarea mai mică de 399 Lei vor avea un cost de transport suplimentar de 11.99 Lei.
*Pentru produse vandute de magnet.ro care au specificat in cos un cost de livrare (de obicei produse grele) sau fac parte din urmatoarele categorii: Aparate frigorifice, Cuptoare incorporabile, Aragazuri, Plite incorporabile, Masini de spalat rufe, Masini de spalat vase si Hote, Aparate de aer condiționat (sau multe alte categorii unde se specifica in cos costul de transport), se percepe o taxa de livrare indiferent de valoarea totala a comenzii, al numarului de produse adaugate sau de faptul ca indeplinesc toate conditiile livrarii gratuite atat pentru Bucuresti cat si pentru tara. Aceasta Taxa se calculeaza automat in cos si depinde de greutatea si volumetria produselor din acesta.
Livrare prin curier extern
Având în vedere specificul magazinului nostru, precum și predispoziția noastră către comercializarea de produse premium, bine construite, pentru a aduce un plus de siguranță în transport livrăm predominant prin GLS (General Logistics Systems). Livrările se realizează în raport de >98% a doua zi lucrătoare, dacă acea comandă a fost plasată și confirmată până la maximum ora 15:30. GLS nu livrează în weekend, nici nu oferă posibilitatea de achitare cu cardul la livrare (POS la purtător).
GLS nu ne oferă serviciul de verificare colet la livrare, dar respectul și răbdarea acordată coletelor de către aceștia sunt extrem de ridicate. Dacă totuși sunt probleme de raportat după intrarea în posesia coletului, orice sesizare trebuie făcută în maximum 15 minute de la recepția coletului pe WhatsApp-ul numărului de telefon 0775624638 (0775 MAG NET), aceasta fiind cea mai rapidă cale sau în scris la adresa de email office@magNET.ro (celor care nu au WhatsApp). Așadar, vă rugăm să verificați conținutul imediat după recepție. Vor fi comparate datele de recepție GLS cu momentul depunerii oricărei reclamații. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Livrare în weekend
Dacă doriți să intrați în posesia unui produs disponibil la magNET.ro în weekend, vă putem expedia produsul dorit prin alți curieri, dar pentru a nu vă face speranțe, cum programul de lucru în weekend este predominant mai scurt, sunt șanse mari ca livrarea să se închidă tot luni, așadar noi vă recomandăm varianta GLS. Mai aveți și opțiunea de ridicare produs din punctul nostru de predare din București.
Ridicare din punctele noastre de lucru din București sau Cluj-Napoca
Dacă doriți să intrați în aceeași zi în posesia unui produs aflat pe stocul unuia dintre punctele noastre de lucru, vă recomandăm să plasați comanda și cum acestea sunt puncte de predare, pentru prelucrarea rapidă, vă recomandăm achitarea acesteia în prealabil (online sau la locație cu ajutorul telefonului). Comenzile în aceste puncte de lucru se predau doar în urma confirmării (a comenzii și a plății).