produse

Garanții

   Garanția produselor

 

1. GARANTIA PRODUSELOR:


Produsele comercializate pe site-ul magNET.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate de producatori.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul.

Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
In cazul certificatelor de garantie emise de producator sau importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificatul de garantie ce insoteste produsul achizitionat.  Unitatea de service autorizata va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.


magNET.ro raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de magNET.ro.


Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.


Produsele de folosinta indelungata - produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectate si construite pentru a putea fi utilizate pe durata medie de utilizare si asupra carora se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere -  defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.


Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service-ul autorizat sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.


Aducerea la conformitate se poate efectua prin: reparatia produsului; inlocuirea partiala sau integrala a produsului; inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model; returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;


Responsabilitatile clientului


Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
•    s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
•    produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
•    incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
•    numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
•    sigiliile pentru garantie au fost rupte sau au fost schimbate;


Procedura trimiterii produselor in garantie pentru produsele achizitionate de la magNET.ro


Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de magNET.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Bld. Dacia, nr. 56, corp B, parter, CP 020061, Sector 2, in atentia Departamentului de service

 

Produsele marca Philips se trimit direct la serivce-ul oficial Philips: https://philips.to/2TwA2J2. Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa centrului din zona dumneavoastra. Produsele expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului. Plata transportului pentru produsele PHILIPS trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina sercice-ului autorizat unde se trimite produsul.

 


Costul transportului trimiterii produsului in garantie revine in sarcina sercice-ului autorizat unde se trimite produsul.

Este foarte important sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB):
- Numarul formularului de intrare intrare in service
- si mentiunea "In atentia departamentului de service".


Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina  service-ului autorizat unde se trimite produsul; expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat GLS Romania.
Daca solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de magNET.ro il poti solicita oricând la adresa: office@magnet.ro Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: nume, numar factura, adresa de mail.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor ce tin de garantie vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
Produsele se trimit in service doar dupa ce ati completat formularul din contul de client.
Garantia produselor nu este transmisibila, magNET.ro are obligatii contractuale doar fata de titularul facturii de achizitie.