produse

Garanții și retur

                                             Garantia produselor si Returul in 30 de zile

 

1. GARANTIA PRODUSELOR:


Produsele comercializate pe site-ul magNET.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate de producatori.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul.

Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
In cazul certificatelor de garantie emise de producator sau importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificatul de garantie ce insoteste produsul achizitionat.  Unitatea de service autorizata va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.


magNET.ro raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de magNET.ro.


Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.


Produsele de folosinta indelungata - produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectate si construite pentru a putea fi utilizate pe durata medie de utilizare si asupra carora se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere -  defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.


Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service-ul autorizat sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.


Aducerea la conformitate se poate efectua prin: reparatia produsului; inlocuirea partiala sau integrala a produsului; inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model; returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;


Responsabilitatile clientului


Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
•    s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
•    produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
•    incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
•    numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
•    sigiliile pentru garantie au fost rupte sau au fost schimbate;


Procedura trimiterii produselor in garantie pentru produsele achizitionate de la magNET.ro


Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de magNET.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Str. Tabacarilor nr 2, 400161, Cluj-Napoca, in atentia Departamentului de service

 

Produsele marca Philips se trimit direct la serivce-ul oficial Philips: https://philips.to/2TwA2J2. Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa centrului din zona dumneavoastra. Produsele expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului. Plata transportului pentru produsele PHILIPS trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina sercice-ului autorizat unde se trimite produsul.

 


Costul transportului trimiterii produsului in garantie revine in sarcina sercice-ului autorizat unde se trimite produsul.

Este foarte important sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB):
- Numarul formularului de intrare intrare in service
- si mentiunea "In atentia departamentului de service".


Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina  sercice-ului autorizat unde se trimite produsul; expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat GLS Romania.
Daca solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de magNET.ro il poti solicita oricând la adresa: office@magnet.ro Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: nume, numar factura, adresa de mail.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor ce tin de garantie vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
Produsele se trimit in service doar dupa ce ati completat formularul din contul de client.
Garantia produselor nu este transmisibila, magNET.ro are obligatii contractuale doar fata de titularul facturii de achizitie.
 

 

2. POLITICA DE RETUR:

 

Dacă un produs achiziționat de la magNET.ro nu va mulțumește in totalitate, îl puteti returna în termen de 30 de zile calendaristice de la momentul livrării sau ridicării.

Serviciul Retur in 30 de zile se adreseaza persoanelor fizice si nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta: Conform OUG nr. 34/2014 cumparatorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Aveti posibilitatea ca in acest termen sa returnati produsul, nefiind obligatoriu ca acesta sa fie returnat in ambalajul original. Pentru aceasta puteti completa formularul de retur pus la dispozitie in sectiunea din contul dvs  formular Retur sau ne puteti comunica intentia dumneavoastra (declaratie neechivoca) de retur in orice alt mod (în scris - prin e-mail, la adresa office@magNET.ro. ). Dupa completarea Cererii de retur se preda produsul curierului ales de dvs, ambalat cat mai bine. 

In procesul de retur, puteti folosi orice serviciu de expeditie doriti dvs.

Va prezentam pasii ce trebuie sa ii urmatii pentru a depune cererea din contul dvs de client. In acelasi timp, mai jos regasiti si regulamentul complet pentru renuntarea la cumparare:

 

  • Accesati rubrica “Contul meu” si selectati “Retur ”:

 

  • Aici veti regasi comenzile eligibile pentru retur. Selectati comanda si produsul pe care doriti sa il returnati si apasati butonul „Trimitere Cerere Retur”

Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Cheltuielile de returnare, respectiv costurile de livrare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de mai jos:

 Produsele pe care doriti sa le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit și sa fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Aveti posibilitatea ca in acest termen de 30 de zile sa returnati produsul, nefiind obligatoriu ca acesta sa fie returnat in ambalajul original. Daca produsele (sau produsul ) returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

Cum puteti returna produsele achizitionate de la magNET.ro?

Produsele cumparate de pe www.magNET.ro pot fi returnate  in termen de 30 zile calendaristice:

  • in BucurestI, la adresa Bulevardul Dacia nr 56, Corp B, parter, Sector 2, Bucuresti, cumparatorul predand personal produsul unui reprezentant magNET.ro,
  • prin completarea formularului de Retur afisat pe site la sectiunea din cont, sau
  • declaratie neechivoca in care cumparatorul isi exprima decizia de retragere din contract (hartie, email).

Termenul de 30 zile calendaristice se calculeaza:

  • de la data cumpararii produsului in cazul in care acesta a fost ridicat dn magazin;
  • de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe www.magNET.ro ; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 30  zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in carei s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.

Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Produsele returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

In cazul in care se doreste returul unui produs care include consumabile si acestea sunt utilizate de catre client, acceptarea returul implica aducerea produsului la starea initiala, si ca atare acestea trebuie inlocuite cu altele noi (de exemplu:  filtrul de apa al unui espressor, sau filtrele purificatoarelor, umidificatoarelor, etc.)

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Orice diminuare a valorii produsului  rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produsului este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al produsului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produsului in proportie de 5%-90% din valoarea initiala a produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa evaluarea produsului returnat de catre un specialist.

Costurile de igienizare se aplica produselor utilizate si necuratate si implica o taxa fixa si este in valoare de 50 de lei cu TVA inclus.

 

Date returnare

Returnarea se va face conform datelor de mai jos :

PROFIMATIC SRL - departament Retur
Adresa: Bulevardul Dacia nr 56, Corp B, Parter. Sector 2, Bucuresti.
Telefon: 0775 624 638 (tarif normal)
E-mail: office@magNET.ro
Program de lucru: Luni - Vineri 10:00 - 16:00

Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus) sau prin curierat.

In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului. De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia de la 24 la 96 de ore de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare  contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Returnarile nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

Conditiile referitoare la produsul returnat:

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

  • Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;
  • Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: produse ce fac parte din categoria de ingirjire personala, rezerve de periute dinti, casti in ear);
  • produse de ingrijire personala care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre).
  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 15 minute  de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • produse care prezinta urme e utilizare si care nu mai sunt functionale/sunt defecte – acestea fac obiectul service-ului autorizat.
  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  • daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:

  • electrocasnice mici care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea);
  • electrocasnicele mari care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote);

3.   Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza magNET.ro cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de Retur disponibil pe site si livreaza prin curier sau poate returna produsul personal in magazinul magNET.ro din Bucuresti, Bulevardul Dacia nr 56, Corp B, parter, Sector 2.

Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin formularul de Retur de pe site, in termen de maxim 2 ore de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail cu detalii cu privire la solicitarea inaintata. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala. Suma aferenta returului se va returna prin transfer in cont bancar indicat de client.

Dupa ce ai inregistrat o cerere de retur, aceasta este analizata de catre echipa de specialisti. Daca aceasta este aprobata, trebuie doar sa pregatesti produsul si sa il trimiti catre noi. Te tinem la curent cu statusul returului pe email.

Exista produse pe care nu le pot returna daca au fost desigilate, cateva exemple sunt: licentele software, jocurile, produsele de ingrijire si igiena personala, accesoriile medicale precum termometrele, consumabilele etc.

Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari urmatorii pasi:

Clientul preda produsul in magazin cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale si certificate de garantie, obligatoriu insotit de factura/ bon fiscal si de dovada platii, in baza unui proces verbal de predare primire.

Se va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia. Evaluarea produsului predat in magazin se va face pe loc de catre asistentul de vanzari.

Se va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani, mai putin costurile initiale ale livrarii daca nu fost suportate de cumparator.

Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului prin transfer bancar in contul indicat in scris de catre client.

In cazul in care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeasi metoda de plata in cel mult 14  zile de la data la care magNET.ro intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care magNET.ro este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

In situatia returului in magazin, daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, clientul va achita diferenta de bani).

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

Se va face in termen maxim 14 zile de la data la care magNET.ro intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care magNET.ro este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului de restituire este o zi nelucratoare, magNET.ro va prelungi termenul in mod corespunzator.

Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii magNET.ro vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

Costuri de transport si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: toate costurile sunt suportate de catre client.

Costul de transport tur este in valoare de 11.99 lei cu tva inclus si este suportat de client in cazul RETURULUI,  indiferent daca produsul a beneficiat de transport gratuit. In cazul Returului, taxa de livrare va fi retinuta din valoarea achitata de client.

Cazurile DOA (DOA - Dead On Arrival) - produse defecte:

Pentru ca ne dorim ca experienta de cumparaturi pe magNET.ro sa fie cat mai placuta pentru client, magNET.ro va face solicitarea de ridicare si inlocuire produs DOA cat mai rapid posibil, in programul de lucru al curierului, pentru cazurile raportate.

Produsul care a fost raportat de catre client drept defect (DOA - Dead On Arrival) în termen de 48 de ore de la recepție,  (Atentie! Comunicarea / raportarea cazului se face in scris pe adresa de email office@magNET.ro) :

1) va fi returnat prin curier GLS la magNET.ro (dupa informarea primita pe email, magNET.ro va solicita ridicarea produsului prin curier GLS in maximum 3 zile lucratoare).

2) Il puteti returna personal si inlocui cu un produs identic, nou, sigilat (daca acesta mai este disponibil in stocul magazinului)  la adresa Bulevardul Dacia nr 56, Corp B, parter, Sector 2, Bucuresti.

Atentie!!! Daca clientul nu doreste sa ii fie ridicat produsul prin curierul trimis de magNET.ro si il trimite retur cu o alta firma de curierat aleasa de catre client, magNET.ro NU este responsabil de costurile de transport.

 

magNET.ro poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.